Thursday, November 19, 2009

Good old Times



Hi
I wonder if you still remember this song. I can't find it anywhere. It's a song not popular at all and was only enjoyed by you and me in the good old days. I have been searching for them, as they has always been the indicator for me to find the person I truly love, you.
Unfortunately, this has too become part of the history. When I look back, I can't find what I once possessed but only know how to treasure it by now
The following are the lyrics of the two songs we used to listen and even hum together. Can you still remember them?

Song 1:
你是谁,能不问我就知道我伤悲
你是谁,能为我拭心伤泪
你是谁,能够为我等待为我憔悴
你是谁,陪我哭泣陪我醉

梦的誓约 孤单的身体 消失在这人海里
每当月亮随风摇移
我会想着你
多少苦我曾经历
爱不能变言语
多少恨只能忘记
当真心被抛弃

你是谁,能不问我就知道我伤悲
你是谁,能为我拭心伤泪
你是谁,能够为我等待为我憔悴
你是谁,陪我哭泣陪我醉

Song 2:
你曾经在素净发上系一束清香消息
那芬芳就如此蜿蜒地流到现在心里
你曾经在胸前口袋藏一丝清香秘密
那气息曾贴近心情酝酿着女人的心

为了绽放所以和晨风靠近
为了缘份所以与你相遇
我只能如此猜想你的世界
在茉莉花的神情
安安静静沉淀自己的心事
点点滴滴流泄细微的美丽

我能否如此看待你的生命
在茉莉花的日子
沾着露水流转到我手里
不曲折却不容易忘记

Well, can you guess which sentence am I referring to that I said I have used as an indicator to describe my beloved?

P/s: I can't even remember the lyric correctly. If you know it, please show me to the correct one. THX

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...